Tuesday, January 17, 2012

JANGAN MELAMPAU SGT!!! AKU MAKAN ATI TAU TAK!!!

BUAT TATAPAN KAWAN2 BLOGGER YANG SUKA MAKANAN
KALO TAK SUKA
JUST ONE WORD
RUGI ( KALO TAK SUKA MAKAN )

 NI KAKAK ipar ku ANNE AZIZ yang masak
beliau memang dasat memasak...memang rajin experimental... me? hehehehehe...masih menuntut...
SATUS DIA : talented senang citer taraf CHEF LAH!!
(INI BUKAN artikel bodek ye....hehehehe)

sila lihat gambar ini jelas2
anda akan menghayati luahan citer saya kat BAWAH!!! 
PERSOALANNYA
DERHAKAKAH AKU???
(eh baru perasan AINA tengah pikir .. bolehkah KAK ANIS MAKAN SEMUA NI..ptutlah~~~~ )
adik!!!


LAMBAKAN MAKANan DI PASARAYA
ISHHH ini lah punca obesiti ??
obes kah aku???


 tengoklah..betapa JELITANYA MEREKA ~~~


PETI AIS sape tah
tapi ANDA MEMANG SYURGA @  heven


INI CERITA SAYA
BUKAN REKAAN!!

SEMUANYA BERMULA begini.......................................................

SELAMAT MALAM PEROTTTTT
SUDAH SUDAHLAH JANGAN MELAMPAU SGT MINTAK NASI!!!!!

sudahlah.... sob sob

since kahwin hari tu da brpinggan nasi ku makan
dulu before kahwin boleh pulak makan.............................. ni senarai makanan semasa aku berpantang sebelum kahwin

JENG2

BUKAN PANTANG TU LAH.....

PANTANG NASI!!

SENARAI MAKAN PEBERET SIANG DAN MALAM

KUEH TIOW TOMYAM.... yang allah YANG ni  paling TOP RANKING dalam tempoh berpantangku

MEGI ASAM LAKSA NAK kan kemasaman dan ianya LAZAT untuk dikenang ketika lapor

MEGI KARI campur telo WAJIPPSS

SPHAGETTI abg ipar masak atau kalo dah rupa cam ketagih sgt nak makan... pasal mak bising tak makan nasi aku g PIZZA HUT seyes best!!! KALO ada duhet la...

ROTI yang sedap wrna coklat GARDENIA brand

TELUR HANCUR kocak2 dari dalam kuali .. tak la macam MCD tapi hancur2 cam tu lah

AYAM GORENG kfc KELANTAN FRIED CHICKEN hokeyy

HAAA.... last sekali

mihun goreng basah TANAK TAUGEH..yarksss togeh tak minat lah!! sori peminat togeh

dan bermacam lagilah..SEMUA KU TELAN JANJI ingatan pada NASI seakan bukan makanan ASASI

TAPI KINI'

hari berganti hari

ish ish


detik terus berlalu....

aku kini
hanya menjadikan nasi teman acapkali ingin bersantap...

cisss
cisss tak boleh jadik!!

mak boleh tak jgn masak sedap2 walaupun satu LAUK???
BUKAN NIAT JADI DERHAKA

tapi mak
masak nasi sikit boleh mak makan sorang2
jgn ajak org...boleh tak?
kenapa MAK????

KENAPA MAK MASAK IKAN MASAK ASAM SIAP BOH BANYAK BAWANG BESAR SUPAYA AKU TERLIUR
mak mak
tak salahkan mak

takpelah...
setiap kali mak masak...
sebelum mak suruh salin masuk dalam pinggan, seringkali aku berjanji pada diri makan sikit je
rasa2
tapi setiap kali itulah aku gagal
huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
LAGI KUAT
HUWARGGGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
nangis dalam hati
belum sempat lauk ikan habis dalam pinggan tetiba
AKU BANGUN
g dapur cari...........................................................

RICE COOKER
 ...
.................
.............................
........................................


CERITA SEDIH SEORANG ISTRI
yang asik makan bukan makan ati

camana ni
sori mak its not your fault
its just me
NO ITS NO ME TO BE BLAME
its my metabolisme

IS IT?

im done
berjanji pada diri

NO MORE NASI TOMORROW AXFAR!!!!

NITE semua
ngantuk MODE~~~

No comments:

Post a Comment