Wednesday, December 11, 2013

BARANG MELAYU.BARANG BAIK PUNYA


ASSALAMMUALIKUM


HAIPPPPPPPPPPPPPP  tgk je ye yang bawah ni..not for sale

hheheh

SEBELUM G KEJE SNAP SIKIT

 bukan produk
ni belahan jiwa bahasa jiwangnya

kita snap dulu meimei n his faveret kaler














HAHA MATIKLAH KALAU DIA TAU AKU LETAK PIC NI

SYG U HEHEH
untuk tatapan di blog

AHAHAH MESTI KORANG pk lainkan selari ngan tajuk tu..buka meimei yang aku nak promote

gila kang tak pasal2 dapat adik baru ehehhe


aku lantik meimei jadik duta barang melayu barang baik punya
so on this label next time aku akan promote produk2 melayu yang aku rasa power
ikot piawaian kepala aku eh
bukan orang lain yang decide
tidak ada juri jemputan mahupun import refree
ini blog aku..aku tulis apa aku nak cakap tapi orang tak dengar
all here is originally from my right brain

cite seterusnya


alhamdullilah

jom kita borak..aisehh borak kat sini jelah ek bedah
dah kawin2 ni agak sukar untuk meloloskan diri kuar tak pasal2'

dulu-dulu mak bising kalau keluar memana

ni dah kawen suami pulak take over

fine

so...aku hanya mampu berjalan ke tempat kerja dan saki baki sejam dua kalau nak ke mana2..tak apelah simpan kredit tok kat sana nanti

redha suami redha allah

tak gitu..hehe tetiba..tapi betol pe...

alhamdullilah..rezeki allah beri 

makan allah beri
tido lena allah beri
suami cool...bagi akulah..allah kurniakan
keluarga yang baik
kesihatan
kerjaya..hobi
dan berpeluang jumpa macam3 orang..love it

alhamdullilah itu rezki

aku dibesarkan di pj...masa dulu2 selalu pikir kenapa eh orang dok jauh2 dari famili..dorang ni takleh pilih ke nak dok mana..asal tak dok ngan mak bapak

apesal aku kat sini...kenapa dari tadika ke tempat kerja aku masih berdekatan ngan mak? selalu pk why im here...rupanya allah nak aku puas2 ngan mak abah..then bawa dakuuu pergi...


kenapa aku tak duduk kat kelantan ke..pahang ke..perak ke..

tapi selalu terbaca terjumpa dan tetgk SI BONGKOK  TANJUNG PUTERI

SIKIT CERITA



Walaupun dilahirkan sebagai insan yang cacat, Si Bongkok membesar sebagai seorang pemuda yang gagah dan berani. Beliau cekap bermain senjata dan mahir dalam ilmu lautan. Si Bongkok juga dikatakan memiliki ilmu kebal yang menyebabkan jasadnya tidak akan luka sama ada ditembak atau ditikam senjata tajam.Kewibawaan beliau dikagumi ramai pihak sehingga Si Bongkok diangkat menjadi pemimpin oleh pengikutnya yang ramai. Di kalangan musuhnya sendiri beliau digelar Panglima Si Bongkok.

ok done...google nanti eh

berkait pasal cerita tu aku asik teringat..rupanya bila flash back allah dah bagi hint aku akan dok JOHOR...dah dapat rasa tapi cam tak caya..dululah
tapi now dah getting better dok sini
dah jumpa macam2 yang aku tak tahu dan tak kenal..
oklah takat tu je aku nak promote barang baik..kalau rasa nak try
korang adventurekan diri cari depa-depa ni

BARANG MUSLIM MELAYU MACAM NI HAAAAAAAAA 

SABUN ORGANIK rasa geMbira kurang ketakutan nak abun muke

PAKAI DAN RASA PIPI TEGANG...takdelah keras pipi ko


TAPI anjal.. ni membe aku masak sendiri kat rumah


RESPEK KOT sebab home made akan buat ko kurang takot sebab dia pakai rumpai dan cuma guna bahan nak jadikan sabun


no chemical reaction on face inshaallah


ada collagen..sedap pakai


SO SEBAB BEST AKU AMIK KESEMPATAN NAK JUAL heheh


bukan ape nak kongsi kebaikan...

kalu nkleh email

axfarpurplemustard@yahoo.com


RM25 SEBIJI SIAP HARGA POS


sedap pakai




















SOTO NASI KAK MAS TAMAN CAHAYA MASAI
PALING GEMPAK SETAKAT NI

KO TENGOK SELAMBAK KOT
sedap..kuahnya mak aiii walaupun dah kenyang aku mesti hirup sampai habis
ayam rebus tu sedap...dasat jugaklah


begedil pun mantap


tengok bukak2 sampai tak cukup ruang
bukan aku tak de mangkuk..masa ni bawak masuk hotel..tu yang bedal dalam polistrin ni


ni kalau SPM LEVEL A+++


SEXY LADY


NAK CARI III???

ok senang je nak cari barang baik ni

KO G PASIR GUDANG

CARI PETRONAS TAMAN CAHAYA MASAI
bertentangan mata je kedainya

KO TANYA DULU...kak mas punya gerai ke?
takot silap ada 2 3 gerai kat situ

KO RASALAH PRODUK2 LAIN
WACAKAPLU...nangis kesedapan

siap ada orang singapore datang makan n mintak tangkap gambo

so why wait sila pegi cari

SALAM SYG



























































































1 comment:

  1. It is very shocking to know about chemical reaction on your face. I always stay cautious which product I'm using and what side effects it may have on my skin. Whatever, one should keep a distance from such harsh products.

    Regards,
    Charlie
    Used Laboratory Equipment For Sale

    ReplyDelete