Saturday, December 7, 2013

SUAMI



ALAHAI TAJUK MACAM I SORANG JE ADA

hokeh itu tajuks je actually bukan nak cita pasal suami tapi the day we had as a housemate

hehe housemate sgt... yelah dah dok bedua semua kena kongsi
semalam we had 1 guest came.. my hubby bestie ALAN from kuala kangsar

just drop 1 day n get back to hometown coz he has to fix wedding clothes
ok dah paksa dia dtg lain kali n bring his wife around next year
ok alan we ll wait

sebut pasal alan .. i always ask him about indian culture
oh kenapa ada kaitan ngan alan's..because he is indian muslim
the parents still have originally family from there
and its Chennai
well i love many many stuff about indians

the culture
the hindustan moviE
laddu-oh pasal laddu okeh dengan tak segan silu aku telah memintak laddu..ada kegelojohan di situ..haha makan punya pasal.ahah nak cover ketekejutan dia..aku kata nak sebijik je chewahh..mintak kesian

ok alan kata dtglah kenduri dia..hehe okeh coming
oh teringat plak sebelum tu aku siap tanya pasal kari yang mak dia masak

oh dia promote kata sedap..lainlah macam kari kat Malaysia
terus cuit laki aku...haha jom g umah alan
laki aku dah kerot merot dahi..malu kot..hahaha...sebagai pecinta makanan

aku memang tak segan bab2 tu..alan jemput hari raya pertama mai lah umah
mak aku masak lain dari yang lain

okeh..aku pandang meimei lagi sekali..kerot dahi..angguk laju2..
gamaknya malas nak layan bini meroyan hahha

well i just love indian lifestyle..mungkin pada aku colourful and outstanding ideas

cantik wehhhhhh time kaseh goggle


urm sumpah cantik

alahai melt tgk keayuan...tetiba rasa nak g spa

ammah

superb lawo

ni baru baju2 belum makanan-makanan yang sodap


sampaikan punya suka aku paksa rela meimei terchinta pakai indian style masa tunang




-
-
-
-
-


























jangan larik ok

dengan adik sepupu

kak long from left..akak kat belakang n mak su yang cuns

kurus sket time ni


throw back at this moment
nak tunang kami gigh cari baju kat jalan tar
suma house
kedai india yang jual saree

last2 aku pick this white punjabi suits
and memula takde lengan baju tu... the man suggest amik selendang dia
wat lengan
wahhh tq bang...eh ane sangat supportive

aku suka sgt wat event
contohnya hari ketunangan sdr

aku sewa pelamin RM150.00
BAJU RM90.00 1 SET
BAJU MEIMEI 1 SET with shawl..oh he's wearing kurti
AND catering by abah n crews

jimat n sonok
yang penting its 80% by us n family



so pada new bride to be

semoga anda happy what u do
n always doa to allah



till here dulu eh
baiss


















No comments:

Post a Comment