Thursday, January 6, 2011

THANKS to my lovely bos - DR SITI SARA IBRIM@IBRAHIM

                                                                     BISMILLAHHIRRAHMANNIRRAHIM
    dengan nama ALLAH yang maha pemurah lagi maha penyayang

ALHAMDULLILAH....  :)

Masha'allah this is the first best moment im writing a blog.
Thanks to dr siti sara.Terkejut la jugak while open my facebook ada hadiah unique..A BLOG..HUWAAAA CAM sebak pun ada.. Tak penah pk ada org nak hadiah kat kita bebenda camni...tq kak bb (my sweet nickname that i use to call my bos) 

Rasanya sume org cam pk macam2....baiknya bos dia create kn blog kat staf sdr.Huhu once again alhamdullilah Allah gave me the people who care me even i am only her staf..Barakallah to her..Memang its only a blog but its mean a lot to me and my life.My bos ni selalu encourage me to set up my own blog..tapi i selalu excuse memacam hal.Dia tau my interest is more towards business and people..so she did one for me    :)

Dulu tak rasa pun nak tulis-tulis blog camni...but....hurm satu lagi atas rasa kesedaran setelah tgk one of the blogger yang HANIS ZULAIKHA masuk metro as a blog yang paling ramai org cari...then i started to think i can do something to change my side of life.

HAPPY!!whateva it is back to ALLAH, I feel calm..alhamdullilah.Semoga tahun 2011 ni akan menjadikan saya insan yang lebih menyayangi mak n abah saya dan my rezki will b more n more n more..amin..BARAKALLAH.To Kak bb thanks for this lovely gift.i will use this for the best purpose.INSHA'ALLAH.

No comments:

Post a Comment