Friday, January 21, 2011


saper nak KAYAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!
dengan cara yang BETOL

MEMULA SESAJER CARI KEKUATAN dalaman dan kekuatan minda DAN kekuatan berkaitan mencari rezeki MELALUI MOTIVASI-MOTIVASI WORDINGS KAT INTERNET.... TETIBA TERPANDANG KAN BLOG NI...sangat megujakan..selama ni selalu lalai dan gagal menguatkan diri dengan ayat-ayat ALLAH...tetapi allah dengan maha kuasa-Nya telah menunjukkan kekuasaannya melalui ayat-ayat ALLAH yang maha MAGIC!!!!
MASHA'ALLAH!!

KAWAN-KAWAN TGKLAH NI...KAMU AKAN SERONOK DAN TERUJA....bacalah...bacalah...bacalah......

Sabda Rasulullah s.a.w. : “Barang siapa yang membaca surah Al-Waqi’ah setiap malam maka dia tidak akan tertimpa kefakiran dan kemiskinan selamanya. Dan surah Al-Waqi’ah adalah surah kekayaan, maka bacalah ia dan ajarkan kepada anak-anakmu semua.


ANTARA KEBAIKANNYA :

  • Bila orang membiasakan membaca surah ini setiap malam satu kali, maka dia dijauhkan dari kemiskinan selamanya.
  • Bila di baca 14 kali setiap selesai solat Asar, maka orang yang membacanya itu akan memperoleh kekayaan yang berlimpah ruah.
  • Jika di baca surah ini sebanyak 41 kali dalam satu majlis (sekali duduk), insyaAllah di tunaikan segala hajatnya khususnya yang berkaitan dengan rezeki.
  • Supaya menjadi orang yang kaya sentiasa bersyukur, amalkan membaca surah ini sebanyak 3 kali selepas solat subuh dan 3 kali selepas solat Isya’. InsyaAllah tidak akan berlalu masa setahun itu melainkan ia akan di jadikan seorang yang hartawan lagi dermawan.

i akan mempraktikkan semampunya...insha'allah semoga ME N keluarga serta semua muslimin dan muslimah beroleh keberkatan darinya...sentiasa....i hope i will always berpegang pada ayat-ayat ALLAH SWT SEBAB ia mujarab sgt and ape pun doa dan ikhtiar kenalah seiring....semoga ALLAH memakbulkan doa-doa ku and semua umat ISLAM....
kalo LEBIH BAIK REZKI INI ALLAH PAUTKAN KHAS BUAT AYAHANDA DAN IBUNDA TERCINTA AGAR AKU MAMPU MEMBUAT MEREKA SELESA....selagi hayatku maseh ada   :)






No comments:

Post a Comment