Monday, December 9, 2013

LAYAN CITE BOSAN DAN CARA NAK ATASI

first celebration of annivesary as husband n wife
at awal muharram

nampak tak pertama
satu malaysia sekali hehe on 2012

ON BASHIRAH TUNANG DAY
TUMPANG BEGAMBO
sgt lain suami ku

kami

haha layan gambo dulu
tanjat takkk
MEMALAM JE UPDATE

haha macam tarak ngantuk kanss

malam ni dah malam keempat kelima tunggu meimei habis keje
banyak betul kerja sampai i kesunyian haha itu tifuuu

i layans blog n fb 
kinda noting much to do
selain basuh kain basuh pinggan...kemas sidai baju bagai

meimei nak g kursus hurm... fine.. teman lah selagi mampu
seronok gak layanzz lagu blog dari irene nadia marcello nyer blog
tgk shea rasol nyer blog..tgk fesyen3 yang dipakai

no wonder la dia super cool she's Uitm fashionista students n now she's just graduated her master
somei sgt pesyen dia plus dia yang stailoh

hoyeayy entahlah aku gemar menatap kaler2 beliau

ok nothing to sembang perot cam penuh makan satay
owhh satay di ayer biru yang super sedap
soto yang kureng...aku terlalu high expectation towards acik nasi lemak tu
so bila dia buka kedai n keluarkan produk baru
aku beli tapi hampa..

sebenarnya takdelah hampa sgt tapi bila ingat balik masa packing soto tu
anak..eh bukan soto bakso malas nak erase so betolkan kat sini ahaks

anaknya tgh main henpon bangun n tegagap2 wat kije
alahai tak selera dik akak tgk cara ko bungkus..jangan la cenggini

akak nak sign contract dah beli hari2 tapi cenggini u layan i
hurm balik umah..rasa2 alahai..sian ko dik

eh sian mak ko...management eh marketing tak mantaps..
eh mengarot dah ni..

takpelah.. dalam hidup ni tak semua benda kita nak kita direct dapat
macam dulu aku pas spm buat form 6 sekejap n terua g Uitm dihatiku

tekad nak amik arts sebab aku rasa jodoh aku ngan numbers tiada
so masa memula nak daftar aku dapat diploma yang bukan atas kerelaan rupanya allah nak bagi sesuatu yang kita rasa tak best tapi end up 

HOYEAYYY

TQ ALLAH-meaning bersangka baik itu wajib
sebabnya ia akan membuatkan otak kamu berenergy dan zero bebanan

watpe pk benda tak penting...yang merisaukan kita

ok aku rasalah cara paling unggul kalau kau rasa ko banyak masalah adalah

ni cara akulah

1.diam jap... tulis perkara-perkara yang ko nak wat tu

2.TENGOK MANA nak buat dulu.kalau ko jadi aku.aku akan berangan2 dengan memikirkan limit masa nak buat..kat mana nak dihalakan..n aku akan tak sabar2 nak menanda apa yang dah setel..and kadang2 kalau dah sampai tahap mengarot..terus ada apa nak beli kat kedai...nak makan ape esok..

3. jangan LUPA wat tajuk list to do..tajuk atas

4.SERONOK TAU bila ko dah start buat ape yang ko tulis dan pangkah yang dah siap.. masa tu ko akan rasa.. im flying dan semangat meronta-ronta nak buat benda lain...

5. dah siap keje jangan lupa say tq to allah n ngaji lah sikit untuk tunjuk kehepian korang

oklah bebelan yang dah bersimpang siur joms layan gambo kenangan aku...



kenangan aku dia dan lagu hahha

ni hantaran adik ipar den untuk pihak lelaki

lagi...

buah

pelamin mini tunang

owh aku ada buat sewaan tapak hantaran semua kaler putih

kalau nak sewa area johor bolehlah

ada 9 tapak..semua kaler putih

nak sewa meh datang amek

pape email je

axfarpurplemustard@yahoo.com




lagi gambo

gambo kat area kedah at my relative place

morning market..hubby lookin kinda interested

kalau mai kedah pi pekan guar chempedak
makan kat gerai my uncle ISMAIL HUJUNG SEKALI KAT AREA FOOD COURT NEAR PASAR PAGI
SEDAPPPSSS





TIDO DAH ESOK KEJE
BAISSS






No comments:

Post a Comment