Monday, May 7, 2012

NAKALNYER I .. AWWWW

salam mLm


LAMA DA TAK MENULIS EH MENAIP
haishhh
dah berhabuk bersawang
daki debu sarang tebuan nyamuk
semua ada


tapi tak pe
ada org gaji... aku la tewww
sape g


dengan kuasa saktiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
ZASSSSSSSSSSSSSSSSSS
da bersih!! heheh
semua tu tipu :P


malam ni aku nak mula menaip
cerita demi cerita yang aku lalui masa kecik2 or dah besor gajah
dan yang mendatang
kalo still idop lagi....still bernyawa....
seronoknya dah ada teman hidup 
alhamdullilah lagi2 kalo dia paham kiter
sayang kiter seadanya...jom doa ramai2 to ask allah to make us stay until jANNAH yeayyy insha'allah


well banyak rasanya benda nak criter n for this entry.... tak de gambo
just kemelalutan yang tak bape serius
aku ni kan nak kata kategori brutal tak lah jugak
feminin tak jugak
tgh2 lah.... tapi rasanya aku ni bila dah tua2 camni kenakalan makin hilang
nakal kaco laki je hahahhah
ha mesti kowang pk lain kannn
bukan....dulu aku ni spesis suka kaco adik beradik sampai tahap dorang cam nak bantai aku, kat sekolah pun aku ada buli budak


ni aku nak kongsi citer yang patut dijadikan teladan
and buat kawan2 jgn wat perangai nakal cam aku
kawan aku ni nama dia mugila
maaf yer mugila
kalo u baca this story i nak mintak maaf
so nak jadikan cerita aku ni gi panggil n ejek2 dia
ni sebab aku ni tak de kefahaman yang mendalam almaklumlah derjah satu
ape hekk nye ... pk best je nak kaco org....so hahahaha
menangis la kawan nie..aku ingat lagi muka dia comel pastu rambut ikat tocang
aku panik japppp
cikgu panggil n tanye aku...masa ni tuhan je yang tahu nak berak pun ada rasa nak nangis pun ada
tapi aku tak nangis..cikgu panggil kakak aku...kakak aku darjah 2
so ... terjadilah kronologi siasatan demi siasatan sampai la mak kawan ni dtg
................................
..............................................
.........................................................
mak dia siap sound aku
mak dia cakap
adik kalau cakap ini macam lagi... aunty panggil polis
aLAHAI...haahahahahahha aku tau niat aunty tu nak takutkan aku jekkk
since that day aku tak ejek dah dia
kami berkawan baik
aceehhhh
:)
hehehehehe citer ni bukan racist tapi kenakalan seorang budak pompuan
me la tueee
hehhehehehehe
skang pun ada ejek gak
cikit je....tpi bile ingat balik nabi MUHAMMAD melarang umatnya menggelaR SESIAPA pun dengan sebarang gelaran mengejek aku jadi takot n tamauuuulah ejek2 g
apatah lagi nak wat ketupat dengan rianya
kalo ter ter ter tu maaflah
setan n iblis suka je ngajak wat keje2 ahli neraka
ni...eh eh.. ustazah la pulak...fine mengingatkan diri sendiri sebenarnya


so nak layan facebook pulok till here
c ya soon eh read my blog ehhh
nanti ada satu segmen
segmen jalan2 ehhehehehe
stay eh
eh tak yah lah stay kat blog haku nehhh
kowang klik2 lah tgk entry lain dulu hokehh
muah nite 
semoga anda semua sentiasa di bawah rahmat ALLAH SWT




JANGAN NAKAL2 YERRR !!!































1 comment: