Friday, January 2, 2015

LABEL BAJU MURAH



OKEH KEPADA SESIAPA YANG TERBUKA OR BUKA BLOG NI NAK CARI PAKEJ OR HARGA LABEL BAJU
TUNGGU AKAK HUPDATE KAT FB K 
LIKE PAGE I
AXFAR PURPLEMUSTARD
SILA LIKE FB PAGE SAYA UNTUK TENGOK LEBIH BANYAK LABEL DAN PRODUK LAIN

klik tang sini https://www.facebook.com/pages/Axfar-PurpleMustard/132602003485092?ref=bookmarks



silalah yer jenguk kedai i
nama saintifik bagi label baju ialah WOOVEN LABEL
ya anak2 tersayang

ADA CERITA SIKIT
mengarut......

ASSALAMMUALAIKUM DUNIA

wahhhhh bertahun dah tak update

hurmmm asorry mori
memang salah aku gagal merancang.merancang untuk gagal.
setiap tahun pasang azam nak update blog selalu
sudahnya to the seaaaa
banyak benda nak story but to tell the truth i just past the iconic bombastic wonderful year of 2011 2012  2013  2014

huarghhhhhhhh dah lepas legaaa
actually dah tak tahu nak mula camana
dari segi kerjaya alhamdullilah allah swt dah makbul
syukur tak terhingga.

HOKEH.just nak share cerita pasal wishlist
dulu aku tk berapa amik tau apesal lah omputih or oversea people love to talk about wishlist

i have no idea
ada pe ngan senarai impian @ pada aku senarai doa

serius bila my ex boss Dr Siti sara aka Kak bb cerita and galakkan aku wat wishlist
aku try
itupun selepas berenti gheja kat kolumpo dulu ikut hubby dok Johor
bosan2 aku tulislah wishlist

kenapa aku tulis satu sebab aku rasa dah umur 26 tahun ada benda yang aku tak achieve
on that moment of year around 2012 early december...memula aku dok Pasir Gudang ni

tengah hujan2(mustajab doa dalam hujan) pesan ustazah

so aku pun wat lah...kata orang apa kita mohon...cakap...sebut..jadi doa

ok why dont i teraiiii..bukan kena bayaq pun...free ja
so layan... memang kalau orang jumpa akan gelak guling2 baca senarai impian aku
but who cares... my pen my paper my head my hand.... so terciptalah

semua yang aku teringin aku tulis.
nak share ngan hangpa. takyah la kalut sangat kalau apa aku tulis ni againts you all nyer wishes.but all human deserve to be dream rite

so be a super dreamy
and nak bagi semangat kat hangpa jangan under estimate what you wish for
jadi diri sendiri.serius verangan adalah awesome

ok nak tengok wishlist aku.tak de edit tauuuuuu
tujuan aku nak hangpa semua bersemangat berdoalah untuk apa yang kita nak

sebelum tunjuk wishlist meh layan gamba dulu sementara aku cari senarai bermimpi tu

takde niat pun nak menayang
tapi ni antara impian not inwish lsit pun tapi allah kurniakan tempat berteduh yang lebih baik dan selesa sesuai dengan kemampuan akak suami istri

tak lama lagi.nnti ada kelapangan aku cerita pasal dekorasi rumah pulak k teman2
ni rumah contoh.insha allah by april.kita pindahlah :)





nextttt

anak yang selalu ku rindu2
saddddd...ada timing kalau nak jumpa
besar dahhh baby aku dua dua ni




huhu sorry muhammad gamba goyang2 manje


my old things

dulu2 aku ada bisnes sewa barang pasca perkahwinan
for those yang berminat mana la tau kan aku bukak balik pasni
tunggu ya. JOHORE PEOPLE ONLY
tempat lain bukan takleh jauhhh




ok mahap wishlist tak jumpa.nanti aku cari..ngantuk lah pulakkk

daaaaaa...nanti aku update g
nanite


No comments:

Post a Comment