Tuesday, January 29, 2013

KITA CARI KITA DAPAT

SALAM PEOPLE

wahhh kemain post tak hengat
lama tak menulis
dulu mula2 pindah azam nak tulis hari2
well ok jugaklah compare masa kije dulu memang jarang update\sawang penuh, tapi memandangkan aku tgah jobless dan kira 7th honeymoon ntah yanh ke barapa dah .. yang aku rasa sejak aku kawen masa aku berbulan madu ni dah bnyak kali

meaning rasa senang dan lapang
walaupun tidak lagi menerima gaji seperti dooloo2 nyata allah
meletakkan aku dalam keadaan moneyless yang speechless

dalam erti kata
bukanlah takde seposen pun adalah skit2 kalau korang nak makan mekdi ke kfci ke....
tapi jiwa aku tenanglah tak tahu nak describe
aku rasa kosong beban...aku tak normal ke
ntah tapi aku happy..ada jew idea datang nak buat tu nak buat ni
semangat dan aura positip meluap2 macam kalau ko masak nasi ada wap naikkan macam tulah ghupenya imaginasi aku dalam

haha ganeh kan... okeh fine tak ganeh

takpe aku ada berita baik untuk diri sendiri
misi pemantapan dakwah dan ekonomi keluarga semakin menuju ke destinasik
wahhhhhhh tak nampak lagi bebenda tu tapi progressnya dan jalan cerita dah ada
wallah...buat semua yang rasa korang ada cecita atau impian
buatlah kalau sekarang umo aku dah nak masuk 28 this july
aku nak buat yang terbaik atau dalam erti kata
gagal dan berjaya tu adatlah tapi suksess tetap nak achieve

jom kita doakan kejayaan semua orang
kita layan semua orang secara baik, aku suke mak aku nyer style
makcik cleaner kat opis pun dia join as kawan
thats the spirit mak, dulu masa sekolah aku tak delah teringin sgt nak kawan ngan orang best2 aku suke tgk orang yang cam nerd cam kekurangan cam aku
tak cantik...eh bukan bersyukur tapi yang biasa2lah...

aku kesian kalau orang tu tak femes lagi2 kalau pendiam alahai aku jatuh kesian .. tahap sampai boleh pikir2 sampai balik umah.. dan ala2 super girl aku nak dorang jadi best kalahkan budak2 yang memang sedia best
apalah korang mesti tak paham
fine belog ni blog aku kennn so aku je paham...fine

dah jangan pening2 INGAT YE kita cari kita dapat
kalau ko duduk je...ko ade? tak de kan
so sambil duduk2 tu istigfar dan pikirkan apa yang korang boleh buat sebagai seorang muslim, dakwah kita atau tanggungjawab sosial (walaupun nampak kecik impaknya besar kawan2....insha allah atau kalau bukan muslim kita cube create satu social environment yang totally positive atau bermula dari kita dengan menunjukkan attitude yang A++ walaupun bukan sepenuhnya kannn

takpelah aku hepi coz semalam try masak lemak cili api ayam n husben suke n today pun dia kata terbaik ayam masak merah tuuu heheheh
alhamdullilah tq sayang
semoga segalanya benar2 belaka
ahaks

love axfar
thank you allah for this prestige life








No comments:

Post a Comment