Saturday, May 18, 2013

AHAD YANG ROMANTIK

SALAMSSS..

AKU KEMBALI BERSIARAN

hehe bajet host...

hari ni pepagi lagi gerak meimei bangun breakfast kat kong kong
aku bukan ape... nak masak pepagi ni lucky i bukan jenis makan beria


macam ii...hehe dia makan ciput jek...pastu tak larat dah
last2 goreng nugget tempura cheese licin
hai lah cinta... penat i bukak blog resepi ari2... haha bukak je buat tidak

:)
takpelah pelan2..
hari ni makan kat kedai...frust..makan nasi lemak sambal manis nasi tak best 
order roti canai sadin... pun kureng...alahai bukan rezki

tapi yang bestnya...pegi kipmart dapat beli daging fresh...hepi wehhh
boleh masak sedap..ahaks itu ayat motivasi diri
sedaplah sgt... sendiri goreng sendiri pasan...fine... at least aku ada semangat

hurm kalaulah aku ni ada banyak masa
ishh tak baik menidakkan ketentuan..dulu allah dah bg rehat bnyak dah...skang ni masa untuk pandaikan diri bahagikan tugas
masak...kemas..tengok tb...hehe mana leh lupe faveret
tengok lucky (wajib) hehe kemas dapo... which semalam dah ingatkan hubby tolong kemaskan tempat beradu sebelum g keje
mak lelah babe... tgk umah penuh bantal.. lucky i g keje cam tu jehhh

ishhhh... takpe biasalah dulu semua famili support skang kena wat sendiri ya sayangkooo.. untuk aku gaks...

hari ni banyak gak xtiviti besama..makan pagi sama
basuh kete ...beli brg umah..semalam g jpo..g angsana jalan...wah bnyak spent masa sama2 whih aku rasa perlu sebab..ini menambahkan ukhwah suami isteri chewahhhhhhhh

hehe bukan ape..kami agak sibuk kije..ptg magrib baru jumpe so...kalau ada masa cuti kami cuba manfaatkan :)

just wanna share... the little peaceful momento with my best buddie


tengok tak readi dah snap...aku bengkek je
takpe..nasib baik best fwennn

cantikkan umah iiiii


dapur saya

saya ngantuk...cepatlah...

lagi sekali main snap jekk

bilik tetamu saya

ohh ni nak letak bukulah

lampu ni cantik jugak eh

amboiiiiiiiiii 

aiii osemnyerrr

macam mana aku amek kacang yang bawah ni...

good kaler

kaler2

jempotlah dtg ke taman scientex...tempat juai umah
ni bukan saya punya

bajet tourist kat JPO

OH NAK PAT BLAS RIBU
belilah kita kan bnyak duit...

memang aku ini anak orang kampung

meimei ngamuk ngan bangla...gamba lain dapat lain
hehehe

macam nilah kolam ikan kami

kenapa eh gamba ni

bakal pokai...tetap senyum

perspektif tak jadi

apakah???
oh nak amek view bawah
faham2


ehhhhhh





jumpa miza n eri

hubby n wifi
kalau rasa nak beli baju budak cantik2
murah dan meletops boleh cari depa kat sini
http://lannafaykidzshop.blogspot.com//


babais





No comments:

Post a Comment