Wednesday, May 15, 2013

CINTA AXFAR DAN AZMIL-edisi mengenang nasib

oh ahhhhhhhhh

salam... tajuk HOTS eh


hidup ni kalau tak de cabaran tak havoc tak happening
dulu aku cam ragu2 n cam scary je bile denga cite orang kahwin cerai

nauzubillah... mohon allah jauhkan dan everybody happy with our wifi/habi memasing

aku ni tak cekap sgt wat kije umah.. tapi satu perangai jakun aku
kalau dah mengemas rasa nak kocak je satu rumah macam kocak kotak kosong
keluarkan sampah dan debu debu cinta kat dalam tu

skang rasanya dah bolehlah masak
dulu kalau tgk buku masakan macam rasa alahai banyaknye nak prepare 
tapi skang mengenangkan laki buat jugak
eh cam terpaksa plak ayat ni

taklah dengan happy nya aku buat nak bagi laki bersantap (mentang2 dok chandan... raja sgt... oh bagi yang blur.. bukit chandan ni kat kuala kangsar n kuala kangsar is bandar diraja

nampak tak???
sikit je lagi nak jadi pemaisuri
hehe verangan... taklah.. aku syukur pasai dapat raja sorang ni
korang pun adakan.. so apasal nak meluat.. hehe burok sangka kat org

jangan mare ye... saje besenda gurau

well ingatlah walau camana terok, tak senonoh, gegila, habit pelik ke hapa

korang tau tak, allah tu dah jodohkan kita ngan manusia yang ngam ngan kite

kdg2 ambil masa nak sekepala
dia nak paham ko... ko nak paham dia

pendekatan aku : banyak ....hahaha pening laki aku dapat bini pakar sikulogi  tak jadi

aku suka cakap apa aku tak suke and aku suke... aku ni maybe all out sikit
so aku akan cakap kalau aku thinks its good for us

berbanding hubby yang a bit pasif hal2 communication
dia banyak handle hal family macam invesment...payment...houses...expenses
kira menteri ekonomi dan hal ehwal semasa
kiranya aku ni memang tak yah masuk lah chapter2 ni pasai aku tak minats

so aku ni lebih peningkatan ummah dan integriti jati diri dan keluarga
kira menteri penerangan lah cehhh
wahahahha tipoooooooooo sgtkan... i.. bajet prof muhaya
weh aku minat dia weh....sumber inspirasi

ape pun dah hampir nak 2 years pelayaran kami
wahh belayar lah sgt.. i mean we stay together and fulfill each other
and fighting each other ahhahaha
gusti bagai..... 

jadi di hari yang osem ni aku nak tunjuk gambo2 kenangan aku
walaupun takde kena mnegena ngan entry

lantaklah hari ni satu cerita 2 edisi 
satu pasal aku 
satu pasal donia donia

sepupu kesayangan
banyak bantu aku dalam berbisnes dulu atau teman aku g mana2
thanks aina najihah

2 wanita gigih, stylo dan iron lady
yang sentiasa dalam hati aku...
sedeh bila ingat kenangan lama
dr siti sara n auty radziah

teringat masa pakai inai nak kawen
bestnyerrr

tempat tercantik ever

khatam qoran masa nak kawen

they are the best
oh yang pakai tudung pink tu nak kawen dahhhh
sedeh happy ingat masa lalu
tq kowang..syg ketat2

dimekap oleh artis budaya istana budaya
smoothnyerrrr i loike

momento
tq kak bb, haji nahiz n aunty yasmin yang lovely
u guys open my eyes
semat dalam hati dalam2

join mak khatam tadarus KPKK

NASIB BAIK SEMPAT AMIK GAMBO
aku duduk atas kek ni
oh kek ni sedap beli kat IKEA
rugi babe kalau tak try





k lah selamat hari happy tok semua

take care












No comments:

Post a Comment