Thursday, May 30, 2013

AKU PENJAJA LABEL BAJU

SALAM MALAM

hai peeps

malam ni takde citer sebab aku sibuk begheja walaupun cuti2 malaysia

esok nak ke kl... wallah rindoo kat mak n abah

rindu nak g taman medan.. makan nasi padang eddi

makan kat mamak sebelah klcc tu ape eh.. aa...
sedapnyer... dap dap

pastu nak g ikea ushar barang umah... saje tgk mana2 leh beli...
sonok babe last2 aku tak pakai..ceh bajet kaya... weh beli yang bawah soploh hengget takkan tak bleh....

tak bleh tak bleh kalau membazir kazen setan nirojimm..nauzubillah

lately aku minat dengar lagu cakra khan tajuknya harus terpisah
alahai husky muki nyer suara beliau baru 21 tahun
tapi voice macam 39 taun

well kalaulah dapat dengar n tgk life....OHSEMNYERRRR
hahah maghah laki aku... tadi masa tengok drama tibi 3 terfeelinglah pulak tgk adegan...adegan sgtkan... aku happy pulak tgk iffa yang sharry belakun tu..
kena seksa ngan mak tiri dia kaw2 rasa macam tak caya pun ada tgk watak tu
last2 aku yang terfeeling lebih

aku tertepuk tangan tgk adi putra layan anak dia n macam dah selamatkan insan mangsa dera

laki aku sound apesal mengade sgt ni...ehhh sukelah nak feeling
aku bukan ape rasa nasib dia dah terbela

moralnya kita selalu rasa orang yang lemah looser miskin nampak hina tu akan selama-lamanya cam tu

tapi kalau allah nak angkat martabat orang tu sekelip mata jew
jangan kau suke sangat kalau allah letak kita lebih
sebab kita kena ingat kita ni menumpang segala yang allah bagi sekali duduk atas tak bemakna bulan depan kau kat atas lagi

so kalau aku tgk orang susah atau tak berupaya aku jadi takot
takotlah tetiba ilang ingatan....jadi sewel aniaya orang ke hape ke
so rasanya cara yang terbaik kita doakan setiap orang n diri sendiri
supaya tak lupa diri sebab kita dok kat bumi ni kena bagi manfaat kat orang lain...cehhhh emo pulakss

bukan ape...dulu aku rasa aku cam looser...
tak tentu pasal...tapi allah sebenarnya dah plan cantik2 hidup kita
kadang2 kalau aku dah hilang punca..emo bagai
aku letak pada hati..hati becakap ngan allah..o allah help

n aku rasa bila letak semuanya pada DIA yang satu
setelah berusaha kita akan ok..insha allah
jangan kacau orang...bnyak tolong orang...aku ni biasa2 jerrr
its not to tell uolls aku best...tapi nak menyeru to all muslimah n muslimat
jom invest untuk hari akhirat...

tapi aku cuba nak jadi luar biasa.... dengan cara aku sendiri
mak aiii jauh melencong ni...asalnya pada cite teduhan kasih last2 jadi teduhan aku plak... hehehe

korang aku nak cite sikit aku ada wat bisnes baru...produk barulah sebenarnya

kalau korang minat nak buat paper tag label dan wooven label
alah.... untuk baju atau clothing items bleh roger i k

harga best inshaallah

kontek i k

nilah iklannye... perkongsian idea dan barang ye malam ni




nak gambar superb camni GUNALAH google image
thanks google

sampel yerrr
kalau ada design boleh email ahkak k

yeayy cari i k

yup reganyerrr


selamat malam semua
semoga semua orang happy























No comments:

Post a Comment