Tuesday, November 20, 2012

SESUATU YANG KUNANTI KINI KU GENGGAMI

salam people

halooo
aku senyum je hari ni
nak positifkan minda alahai...
tadi g check darah pasal rashes macam tak surut... nampak merah bintik2 horror
fine allah baru bagi sikit

ingat tu axfar hanis
its kifarah and allah is reducing the dosas (dosa)

fine thanks allah

ok hari ni dapat satu sms yang awesome.. im totally happy mappy
yelah... check2 email yess its true

allah permudahkanlah jalan ku untuk semua doaku
andai kata ia terbaik bagi aku berikalan dengan segala limpah rahmatmu dan seandainya ia buruk bagiku jauhkan agar diberi pada yang lebih baik padaku dan keluarga
amin~~~~

melewati usia yang semakin banyak banyak
aku rasa makin tenang dan selesa dan yakin
ada nya teman sejati yang sentiasa tenang di sisi
aku melangkah dengan kekuatan yang pasti aku sendiri lihat sedikit sinar

insha'allah berkat doa dan usaha yang hentinya kadang2 ada pasang surut aku terus berjalan
walau kadang2 keputusan berhijrah dulunya begitu payah susah tidah betah
untuk aku fikirkan aku
namun kini janji allah itu pasti
pasti ada hikmah
sentiasa ku sematkan di hati redha suami bermakna redha allah

bukan ku pinta emas permata
harta dunia berjuta
atau tunggangan dunia yang penuh nama
atau makanan enak dari raja
atau pakaian seindah dunia tiada tara

tapi

hati tenang di landasannya
kukuh iman yang tipis
setia pada allah dan suami
cinta pada keluarga mak abah mertua dan semua kerabatku
permudahkan syahadahku pada saat aku tidak lagi ber roh
dan letakkan aku sentiasa takut takut dan takut pada janji allah pada siapa yang berpaling

aku redha
aku kini nampak jalan
walau kabur bukan sebab rabun

alhamdullilah subhanallah allahuakbar

im done

love axfar







No comments:

Post a Comment