Wednesday, December 26, 2012

JIWANG MALAM MALAM TANPA SUAMI DI SISI






salam malam


korang penah tak terasa atau tetibe teringat sesuatu??
wahhh malam ni aku tetibe rindukan masa laloo
masa kerja kat kolumpo dulu..masa bujang2,masa kerja part time time blaja
semualah..tak terungkap sebab kenangan-kenangan tulah aku jadi aku..haha takde ayat best
sebab aku biase2 je





SO JOM LAYAN SAMA2
LENSA AXFAR Hehehheeh





semua yang ku kasihi
dengan nama allah yang maha pengasih lagi maha mengasihani

photo booth masa kahwin di kuala kangsar
rindu saat2 siapkan ni
masa pagi sebelum kawen..fuh fuh







with kakak ipar n anak buah buahan koo yang awesome
ni antara peberet style
lunjur tgan kaki semua
felik2







demi membantu ayah ude n mak ude on kahwin day
shakirin yang comei lote telah sedikit comot
thanks guys u all rocks my world!!





DANNNN











TELOK DALAM RESORT, PULAU PANGKOR
masa ni g kursus cantik tempat ni
tempat senario berlakon ala..yang ada adik beradik ramai tu..semua pompuan
ada marsha,mek yang salam pantai timur  and senarios







Jetinya.. cantik kalau bergambar
actually dah 3 kali pi sini pasasl aku under latihan dulu





dalam kenangan
meja opis aku...rindoonyer






peberet aku ayam hempuk eh tak penyet
masa jengjalang kat bandung ri tu almost everiday kami balum ayam penyet
sedap wehh bersih compare masa aku g medan ngan mak abah dulu
sedaplah senah, kalo rasa nak makan sangat aku g kl festival city ayam penyet
sedap wehhh penah g sana makan sorang2 pasal meimei kat johor
sanggup hakhak
n lagi terkejot kera masa aku pindah johor siap ada satu perkampungan ayam penyet g
weh bukan penyet kena langgar tapi kena penyetlah...ohh apakah









budak kecik ni asik nak main bedak minyak bagai
jenuh sorokkan..kalo ko ada kat situ dia akan pegang tangan ko mintak assist amek barang
amekkk arrrrrrr ayat dier







ni skandal i hokeh







kawen kat kuala
laki aku dah penat begambo
aku pun actualli tapi begambo jugak pasal jap g nak pulang baju

last ly aku nantok
nak tido hokeh2 last pic

















































sila tutup mate
sangat nak sepak diri sendiri




hokeh korang nite

BABAI JEBONS

No comments:

Post a Comment