Monday, December 31, 2012

KERJAYAKU DAN BASUH 'PUPU' budak kecil

SALAM people

grammer for todeyyy
pupu = berak k


hai we meet again
dalam kemalasan yang malas
aku kini telah menjadi seorang baby sitter yang tidak terlatih

skang aku menjaga anak akak aku afzan
yang sulong uzma and second muhammad al firas
adorable hehehe

serius dulu aku memang geli geliman nak basuh berak bebudak
kalau nak soh aku ngadap main ngan budak 7 jam pun sanggup janji berak basuh sendiri ye budak
hehehe kijam...seyes aku tak pandai

selalu aku wondering how when am i?
basuh berak n now aku dah ok and getting paham how to cuci n make it clean n clear
uzma merupakan client pertama aku
thanks baby..mama anis dah boleh mencuci ahaks

o thanks to allah coz
now i dah ada skill baru, basuh pupu budak
jangan weh juih2 mulut kat aku, korang tahu tak skill ni penting! 

okeh jangan emo sangat banyak g benda aku kena xplore pasni kalo ada baby sendiri
walaweh i hope i can do it right

DOA UNTUK MENDAPAT ZURIAT :
gonna be ummi and abi (for my hubby name) soon, doa to allah please please proceed our wishes
we want soleh n solehah babies berguna untuk agama dan bangsa n to us hopefully



UZMA N IBU

OKEHLAH NAK OUTING NI
adios yo!!!












No comments:

Post a Comment