Tuesday, December 11, 2012

TENGAHARI YANG EXTRA HECTIC 12/12/12

salam people
hehe sajew bagi tajuk kokonon bzzzz

hehe sikitlah
yelah i ni bukannya cekap sgt nak memasak ala cep one
so dengan bau kari nak hangus(meimei nak makan kari ayam)..pepagi dah pi market
hehe tipoo sgt tau actualli kol 9 lebih dah pi kip mart beli barang sikit
rempah ratus santan and such
wahhh bz cam ada event jew padahal nanhado...alahai

tadi tengah2 kacau kari duduk jap sebab kaki rasa lenguh..
mau nyer tak bedah dahlah aku g econsave pastu ke kipmart pulak balik umah cepat2 simpan barang
bukak facebook hahaha..sempat agi jah
tetiba hati tak sedap..kenapa?

pasal dah pukul 12 lebih laki nak balik tapi dalam hati cam kate..lek dulu..meimei lambat kot or tak balik lunch..hurmm hokeh takpe..apelagi buka buku resepi and start cooking

bersilat gak lah aku prepare barang2..haha berkat 2 bulan praktis bolehlah paham sikit2
well tekaanku tepat meimei tercinta tak balik, dia kata ada makan2 kat opis
owhh sedih sudah punyalah aku cam sukan olimpik kat umah masak, angkat kain yang dah sesikit kena air hujan..mesin basuh penuh air.. wohaaaaaaaaaa aku cube setelkan
dia kata tak balik makan, tapi kesedihan beransur kurang tatkala memandang dapur yang selerak dek karana masak kari tadi..aku terus meng ok kan diri i.. hahaha ape punye bini kan

bukan pe aku runsing kalo mei balik kang umah tak tersusun (cehhhhhh) itu tipoo ok
then meimei rasa serba salah kot pasal tak balik in within 10 minits dia call aku 3 kali hahaha
takot lah tuuu bini terasa
takpe yang i redo... career come first...
ok setelah semua dah setel cehh tipoo lagi mana ada setel..macam2 nak wat

nanti lah free aku hupload gambar umah kami ya
ape pun tarikh hari cantik
pasni takde dah kan tarikh2 cam ni..well semoga kita sama2 hepi ye kengkawang

muah
jazakallah khairan

wallah have a great wednesday yo!!!

No comments:

Post a Comment