Thursday, September 20, 2012

AKU LETAKKAN JATUH BANGUNKU KERANA ALLAH

SALAM JUMAAT

bertemu kita lagi dalam segmen kisah dan iktibar
ok verangan jap nak ada talkshow sendiri

DOA DULU YA PARA PENONTON

ya allah ya tuhanku permudahkanlah urusan ku dalam semua lapangan

kau bukakanlah pintu rezeki ku seluas alam ciptaanmu begitu juga buat sumiku

kau berikanlah kesihatan yang terbaik pada aku juga buat suamiku

kuatkanlah  tautan iman ku dan juga suamiku

panjang umur yang berkualiti aku dan suami dengan ibadat dan kesejahteraan ke atas semua orang

serta murahkan rezeki kami dengan memperoleh  anak-anak yang soleh solehah yang berkualiti di dunia dan di akhirat

JUGA BUAT IBU BAPA KAMI yang tercinta kau berilah segalanya yang terbaik pada mereka yang tersembunyi dan yang nampak agar mereka sejahtera di dunia dan di akhirat................

juga ya allah berilah kebaikan pada kawan2ku,
 jiran2ku dan semua hambamu di bumi

yang kau limpahkan segalan rahmat dan rezeki dan

moga2 semua yang membaca entri ini diberika nikmat yang tidak terhingga ya allah.. ampun kan dosa-dosa kami ya allah



DOAKU buat insan yang SEMUA YANG kucinta

ALHAMDULLILAH~~~~

back to mrs axfar

nak jadi presenter hehehe start with du'a dulu k

ya allah.. hatiku gundah gulana tapi memikirkan mengikut suami itu wajib maka aku akur walaupun masa depan yang cerah menanti di sini.. insha'allah

tapi aku menulis di sini bukan kerana aku kecewa tidak sekadar meletakkan satu entri yang menguatkan keinginanku untuk berada di sisi suami

redha suami maka redhalah allah padaku
tanpa izin dan kegembiraan suami aku takut untuk terus di sini
biarlah aku berbakti selagi aku masih bergelar isteri

allah sedang menguji samada aku toleh ke kanan atau ke kiri
semalam emak pesan...

dah dapat suami yang baik kenapa anak takut?? takut nak hijrah?
jaga suami elok2 pesan mak
ringkas aje tapi maksud ayat dan nada tu serius
aku ngerti (eh feeling indon tetibe)

tak apelah kerjaya di mana2 and aku still di bumi melesia
yang indah dan pintu rezki di mana2 janji kita berusaha
seikhlasnya dan dengan kekuatan sang suami di sisi tak mungkin aku tewas
allah bersama aku dan suami.. aku yakin

suami ngan aku bukan sekadar nak duduk berdua tapi aku nak berubah!!!
insha'allah untuk membersih hati kudus yang selama ini lapar tanpa makanan rohani

ILMU AGAMA ISLAM
ya allah kau impikan syurga allah tapi kau tidak langsung cuba nak tou up kredit ke akaun amalan
cukup2 sudah(nada lagu keh..)
aku nak merubah jadual hidup menjadikan dalam 24 jam itu ada ruang untuk kami belajar n belajar berdua

mahukan nikmat dan pahala suami isteri dari allah swt
kami yakin dan aku pasti meninggalkan apa yang ada sekarang menjanjikan sesuatu yang miracle

janji allah itu pasti
hati ku tenang

No comments:

Post a Comment