Wednesday, September 12, 2012

DETIK YANG BAKAL PERGI TAK LAMA LAGI

ASSALAMMUALIKUM

hai people

pagi ni adalah hari 10 sebelum aku berhenti kerja

KENAPA QUIT????

kerana suamikoo telah bertitah, permaisuri harus dekat di sisi
adussss... aku pingin bangat duduk bersama nya

makan bersama
jalan bersama
tdo bersama opssss yelah takan aku tido luo umah plak kan
bercakaran bertumbuk  gaduh selalu
memasak gi kedai or  pasar sama2
semualah kalo boleh
dah macam kembo lah pulak tapi tak seiras.... walaupun aku cube mencari seribu persamaan tapi aku tetap nak kata your nose is totally MAKE ME LOVE U MORE syg u

tapi apakan daya


PUAN RAMLAH BINTI LIKI yang kucayanggggggggggggggggggggggggggggggggggg
 

mak tercinta tertinggal di PJ
aduhai bunda pasti ko akan terkenangkan kemalasan kemanjaan anak mu ini
segalanya tersedia rapi ... balik je keje mak masak nasi walaupun penat
aku tak berapa suke mak masak2 sgt pasal kesian kat dier tapi mak masak jugak
SEDAP pasal tulah aku mengamuk  marah
YELAH BADAN AKU DAH OVER SIZE

mak selalu tolong aku dalam kesusahan..banyak
tapi aku cerita satu moment...

masa aku blaja IDE dulu nak finale
aku angkut mak (beria nak ikot pasal tgk aku dah macam zombiee) g umah sewa tolong aku.sedih sayu ingat balik semua tu
aku memang tanak nyusahkan kawan2. kalo kawan2 susahkan aku aku suke pasal aku puas mana aku bleh tolong aku tolong
bukan tunjuk baik walaupun kite as muslim dituntut untuk baik ngan semua kan
setiap org ada kepuasan berbeza pada aku
something is better than nothing

percayelah walaupun kita tolong sikit je
ALLAH tu maha kaya dia akan tolong kita pada episod yang lain
jganlah rasa rugi tlg org

ok back to mak
malam nak siapkan art work yang melambak tu, aku rasa penat walaupun mungkin ada yang rasa aku terok sampaikan bawak mak tolong... tak delah aku bg mak kerja terok just potong gunting pastu kol 2 pagi mak aku nak tdo HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA

ok mak  tidurlah
tapi tgk mak kekuatan danKESUNGGUHAN KU BERTAMBAH

N ON THAT SEMESTER AKU dapat 3.94
dasat tak
DOA MAK KAN??????

kowang rasa mungkin remeh tapi melihat ibu itu ibarat MELIHAT KAABAH
kata mak pada ku.. maknanya mak kita sgt hebat kan!!!

seyes... aku syukur sgt2
mak org lain mungkin tak berpeluang wat cam tu
spent time together

tapi aku pk2 balik sweetnyer
dari tadika sampai degree mak tolong aku wat kerja sekolah

HAAHAHA.. mak, thanks mana nak cari mak macam ni
?????

En. HASHIM BIN AHMAD Yang terbaik dunia akhirat


berkorban jiwa n raga
sanggup susah demi anak2.... satu pasal mak aku ni aku kagum
duit ringgit bukan ukuran

seyes biar habis duit gajinyer.. aku agak2 lah
sanggup kalo anak2 nak mintak... kami mintak untuk belajarlah
dan keperluan diri

mak mesti bagi....mesti
aku pun pelik.. PELIK
tak shopping ape pun
tapi aku ni...... aku ni....
moga allah jadikan aku seperti dia

DAN MOGA SYURGA PERTAMA BUAT MAK KU YANG BERHATI MULIA JUGA BUAT ABAH TERSAYANG

(doaku ini selalu)


entahlah mak org selalu doa juga nak dok dekat ngan mak
nak tgk mak selalu... walaupun hakikatnya mak yg jaga aku sampai sekarang

YA ALLAH SATU HARI NANTI DEKATKAN TEMPAT TINGGALKU NGAN MAK N ABAH OR MAK MERTUA.

dari tadika
diploma
degree
keje pun satu kementerian... g sama2

skang org dok JB ngan meimei
mak jaga diri..jgan nangis jgan pk sgt benda2 yang menyedihkan... mak suke touching....
dulu aku macam mak

tapi aku tahan kan diri
pasal aku tau takot kalo satu hari aku jauh dari mak aku akan lemah jiwa n mental

so aku decide
B STRONG NO MATTER WHAT

ok to all peeps out there
love OUR PARENTS k

barakallah~~~

daaaa............... sob sob sob




No comments:

Post a Comment