Monday, September 24, 2012

IMPIANKU

HALUUUUUU

menyelami hati ku sendiri
chewwahhhh hayat tak hengat

actually banyak impian dan cita2 dalam hati
banyak sgt2... sounds tamak tapi itulah aku

dari kecik sampai beso gajah ni terasa macam2 nak boowhat
bisnes? jangan citelah sampai abah i cakap hurmmm macam 2 meniaga wat tapi main2
ishhh mane ade bah.. but aku amik dari positip.. take it as a step to built a life in LIFE

ahaks paham tak??? hokeh sempena meraikan aku yang bakal menjadi surihani eh surirumah ni
aku nak tanamkan dalam hati nak wat sehabis baik? boleh ke?

try lah... dah ada masa kat umah... ada internet jom manfaatkan.. semalam ada satu cerita, i pegi hanto label umah customer somewhere in KL.umah customer memang cantik n dia baik sgt.friendly tapi neighbour dier omputih.alahai ko dok melesia tapi adab ko macam tak berapa nak seswai lah

bukan ape.salah aku jugak terparking depan umah dier..hurmm boleh tak laki dia main buka je gate n terkena kat pintu kete.so aku assume dia tak nampak aku kat luar,kalo aku naik beskal logik jugaklah aku park n dia terbukak gate n telanggar basikal aku ni aku naik kete... kaler itam takkan tak nampak.ishhh mula ingat nak sound.. bolehlah cakap omputeh walopun HADO je...

tapi pk2 balik.tak pelah tu rumah dier suke ati dierlah kan
mungkinlah itulah... allah menguji so jangan marah, mungkin aku penah wat camtu kat orgkan dulu
tapi tak perasan.jadi saya maafkan anda. n please b b very alert n more more sensitivity, because we are malaysian n we treat people NICE even THE person is unnice..hahaha boleh camtu..

so pada semua janganlah kita berburuk sangka ingatan untuk saya juga
KIFARAH
MUHASABAH
n JANGAN CEPAT GELABAH!!!

JOM TGK GAMBO

selero nago

INILAH MEIMEI...kalo pg mane2 mesti cari makanan untuk bini hhehehe tipu ni untuk umah

 
with anak buah amsyar tengah main tepung

 

k lah dah merapooo dah ni byessss

1 comment: