Tuesday, September 11, 2012

DARI MATA TURUN KE HATI

SALAM LEBARAN

eh masih rayer ke?
masih masih

di kesempatan yang tersempat ni i axfar hanis
nak meminta maaf di atas ketelanjuran eh... kesilapan sayer yang tersurat n tersirat.. kann...

mana lah tahu ada yang terguris hati tercalar jiwa terluke sengsara

omangaihhh... terok sgt dah tu

ape pun maaf ek

oklah bercakap eheheh cam host plak

dari mata turun ke hati????

well... ko setuju tak kalo ada yang memandang rupa harta baru geng
kalo baju selekeh rupe itam lekit tak pun putih comot org tak suke..kang ada plak kate i racist skin...

entahlah pada i berkawan ni atas dasar kemanusiaan especially kalo dia seagama ngan kiter... aku lagi suke kawan... baik budi bahasa.tak delah bersastera bagai cukup sekadar dia tidak menampakkan kejahilannya bile bercakap or pada aku org2 yang kurang motivasi n tak pedulik perasaan org ni duduk dalam kategori BAD PR tahu tak??? maknanya dia ni dari segi komunikasi memang out.dier cume melayan kerabat2 n kroni2 dia saje.org lain hina belaka..hhaha... kenapakah aku???

ok maaf yerr banyak makan daging masa raya
sori2

alahai kesian tau... janganlah memandang rupe harta.allah swt jadikan kite semua sama.ada sekeping eh seketul hati yang memerlukan layanan yg setara.

oklah off topik ni.. cam emo pun ada aku ni.. apepun i memang melatih diri agar bersangka baik ngan semua walaupun unperfect i try try try to be good to people

cume kalo ada yang rasa aku ni memilih nak sembang ngan org... its not me hokeyyyy melainkan empunye diri tu dok depan cermin dan cube anda berbual ngan diri sendiri......

KO AKAN KATA 'HURMMMMMMMMMM PATOTLAH'

salam satu malaysia

ni untuk tatapan korang jewww

ni kawan baik aku masa belajar wawa yang comei.. sape nak tackle sila sila
cun available!!!!wawa ni good listener :)
gitewwww lariiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
 
 
 
ni dayah kawan baik aku masa belajar UITM
dia baik sgt2.. skang dah jadi mummy to cute baby
tahniah dayah faiz
yang baju coklat pun my bestieee
ONN tgu dier bersalin jugak... muah kowang memang baik


hokeh till here je rini k.. daaaaaaaaaaaaa


aku suke kawan ngan semua bukan yang islam jewww
semuaa semua semua tak kra bangsa agama

:) peace!!!!

No comments:

Post a Comment