Monday, October 8, 2012

AKU TELAH DITINGGALKAN DI DALAM KERETA HITAM

MALAM SEMUANYA... HALO

ISHHH dah macam indonesia slanga dah aku di kala ini
best jugak dok johor ni macam2 channel ado.. nak pakai astro pun pk.. tapi nak pakai satro jugak
tunggulah settle satu2
wahhhh hari ni dengan resminya aku telah memasak untuk meimei
licin ye jemah sampai dier kata mengah nak main futsal malam ni
eh sekarang nilah

saat aku menulis ni dier tengah main futsal... aku dok dalam kete siap soh aku charge lappy penuh2 takot aku boring... aiiii prihatin sungguh meimei ni...aki yang bertemankan nyamuk dan kegelapan ni hanya merintih.. hehehe merintihlah sgt

tadi meimei tanya nak keje ke?dia tanya ok ke aku dok umah
hahahaha aku pun pk ape aku nak jawap.. urmm sejujurnyer aku rasa best tapi bile2 dah lama2nak masuk tengahari cam nak jerit pun ada hahaha... adakah aku mengalami simpton bosan atau giler

tapi aku pk pulak dalam2 mampu ke aku? kite tunggulah.... tengoklah kalo aku tak gila aku still in joho kalo sebaliknye aku g Tampoi jap kot... ishhh mengarut. Aku rasalah not bad jugak dok umah
dapat menyelami perasaan para suri rumah... after subuh mata aku dah takleh tutup... alahai dulu masa keje rasanya kalo aku mampu bawak kete sambil tido dah lama aku wat... tapi susah kena pergi menuntut dulu baru bleh ataupun praktis hari2... boleh ke????

yang perenggan ni heheh ditaip hari ni which semalam penulisanku telah tertunda
tengah syok2 menaip meimei datang kat tingkap kete. sayang kuar jap jaga anak imran, mama dia takde... aku blur... n nampak that luttle boy alololo sian nyer tengok jejalan sengsorang kat tepi pagar futsal.so aku pun dengan semangat nyer tutup lappy n terus kunci kete n menuju ke arah budak tu... dengan penuh kasih sayang aku pun panggil boy tu... adik adik... tetibeeeeeeeee...


aku hilang imbangan GEDEBAK aku jatuh... sakitnyer jangan cakap tapi sakit malu lagi banyak
tak pasal2 org semua tengok aku
da la semua kawan meimei tengah main betol2 depan gelanggang aku jatoh
abis sebelah badan aku kena lumpur... kaler teh ais plak tu.. masa tu aku rasa nak masuk dalam tanah je.. meimei terus dtg kat aku... n aku memang super pelik kalo aku ngan meimei je clumsyness aku akan terserlah...ayaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii malu giler

meimei siap stop main n antar aku salin baju.... after salin baju g balik
aku buat muke selamba n aku yakin seyakin yakinnyerrrr mesti dorang dok gelakkan aku hari ni
MAKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK

padan muke aku... aku arap nak padam je ingatan dorang yang ada kat situ malam semalam supaya lupa cara aku jauh semalam nasib baik pakai seluar kalo pakai kain mau sampai mati dorang ingat

ni nak share sikit gambo biar korang lupe cite aku jatuh... boleh ke?

ok kiter cube T___________T

ape ni.... mals nak rotate... ko sengetkan kepalalah senaman sikit ni bersama kak sinar yang best borak ngan dier
veri kakaks :) love it


korang ni dapo impian aku all white... korang belanje i....
meimei kate nanti dulu hurmmm

oklah lambat sgtlah bokben ni... rehat dulu nanti rajin aku upload g k

 






2 comments:

  1. MULA2 akak nak gelak..kahkahkahkah4x
    axfar..axfar...tp baru tau kan cam ne dok rumah pg ok agi,masuk je tgh memang cam separuh normal dah..akak dah lalui dik...bab jatuh tu.hehehe..what ever lah,memang kalau akak ddepan axfar,akak lah org pertama yg akan gelak sampai guling baru tolong.
    sian...
    mana gambar akak dik,pastu apasal malas rotate tu,ish..gamabr org dia komen tang gambar dia lintang pukang....
    sesekali jenguk lak entry akak ye...

    ReplyDelete
  2. axfar.. kak bb rindu kat axfar. all the best ya..

    ReplyDelete