Sunday, October 14, 2012

HARI YANG PENAT BERSAMA MEIMEI


selamat petang ya ibu2 bapak2
 
huwaaa
hari ni aku kena kemas dapo.. tu pun nak huwaa sgtkan
ha amek kaw dulu masa dok pj mak yg arrange semua..heaven now its my turn mak tak tolong abah tak tolong
 
tak pew im fine (gaya pendekar)
pagi2 tadi bangun .. pagi sgtkan.. meimei ajak g pasar.beli ikan n sotong
hahaha aku mintak brother tu tolong siangkan ikan tue..dia pandang aku semacam n kata
kami tak potong ikan kecik..heheeh tak eh
maknayerr aku kena potonglah..ok kite cube..
meimei siap tanyer wak tahu ke potong?siang? tahu2 ku jawap konfiden
 
well we take the caleng..pada aku mayb everythings look difficult for the first time
but rasanyer aku enjoy and cube wat pelbagai benda dengan mengatur segalanyer agak tampak kreatif dan mudah
senang ko cakapkan..idea banyak perlaksanaanyer??
hehehe under progresslah babe
 
malam ni aku nak masakkan gulai tempoyak ikan ala Perak untuk meimei
maklumlah laki i ni jati perak.. dok sini kalo g makan luar mesti dia tak habis makan
last2 buang.. hurm aku sedih tgk duit melayang tapi tak makan tapi lagi sedih tgk dia tak makan
 
ok kiter cube masak2 malam ni
aku nak tambah sotong goreng kunyit berkuah sikit2... haha tu peberet aku..sayur2 ni kami kurang
tapi aku kena gak makan sayur..parah babe kalo tak makan.. rosak usus..ye ke?
ye la nak ke jamban pun segan.. last2 eyyy sakitkan?

T_________T
rindu suasana pj di kala petang2 ni.. kalo kat umah mak skang ni aku akan verangan nak makan petang macam2 lagi seronok sebab abah ada makan sama2.. wahhh melampau aku ni

dari semalam banyak kali dah aku kol mak... tanya mak buat ape.. makan ape.. mak tak sehat katanyer
aku rasa sedih sgt.. just wish mak take care n soh dia cai ubat.. n kami call mak kat kuala
sonok dengar mak meimei happy.. n dier request us to balik kuala this raya.insha'allah ye mak

sayang mak kl n mak kuala
kalaulah boleh kita dok bersama.. heaven :)

banyak lagi nak arrange barang gambar2 lambatlah nak upload tapi ada rezki i masuk k :)
doakan yerrrr
chewahhh sape kaww??

bye kowang kalo ada sape2 lapang meh la tulun i (nada manjeww)

No comments:

Post a Comment