Sunday, October 28, 2012

ISNIN YANG MALAS MASAK

hai people

hari ni tak larat sangat..sedar2 tak sempat masak
meimei dah nak balik haha cam takot jew rasa pasal dia suke makan kat umah
so tetibe denga motor dah sampai ishhh haha

aku posing sengih depan umah bajet kiut hahaha dia terus pandang aku sambil nyanyi lagu Harapan
hampeh ingat kena kesian rupanyer kena ejek balik

takpe janji abe tak marah :)
lega tak sempat masuk umah dia terus tanya nak makan ape...dia tapau

alhamdullilah.. haha i  Setting meja tunggu food
masa balik pj tu takdelah seronok sgt coz mak n abah balik kedah tgk my lovely tok yang sakit..kami tak dapat g ada urusan sikit.
so we just stay at home eh tak jugak pegi puncak alam visit the most awesome ceramic lady in asia n malaysia, humble lady with lots of knowledge sharing n tips of life

nanti next entry mungkin boleh show her lovely face n karya2 dia.. kena minta izin babe!

hari ni kami nak set up meja beli kat ikea masa balik pj.kowang tau tak rasanya berbaloi beli barng kat situ harga yang boleh dibeli sebab kami dah survey through online cuma yang tak de penyangkot baju jew yang harga 16.90 sebab stok habis.ape yang bagus pasal IKEA ni sebab kita leh tahu bajet n size barang yang nak masuk umah kowang boleh buka ikea malaysia n search online katalog.aku n meimei memang tak beli barang umah selalu kami tunggu nak ke sana sebab dah ada portion untuk itu selain tak membazir dan under bajet its a very2 practical home equipment di samping tahan lama jugak.lagipun ada jugak aku beli tupperware untuk simpan bawang2 kisar cili kisar and kot2 ada lebihan makanan boleh simpan dalam fridge and the best part was ko terus masukkan tupperware tu dalam microwave n ready to be serve..isn't it lovely???

ape lagi kowang g cari barang umah kat sana.aKu ingatkan aku yang super duper excited g sana last2 aku yang beria ni pun letih terduduk tunggu q nak bayar meimei buat last rounding ish ish laki i neh.. tapi seronok sebenarnya pasal kami macam team.. cari barang untuk keperluan dan betul3 nak pakai bukan saje beli nak tengok bila boring2.

aku beli set pinggan putih juga yang pada aku kalo kita memasak tu ada satu seni.. seni warna dan rasa.so bila kita letak dalam pinggan putih ia akan nampak cunss alahai macam kat restoren2 yang best depa kan pakai pinggan putih macam hotel nampak cantik, aku dok pk2 kenapalah aku suke concern benda2 macam ni mungkinlah sebab dulu aku ni pecinta seni dengan cara aku sendiri.. semua nak nampak omei-omei ntahlah mungkin sape tak kenal aku akan kata aku fussy tapi aku just nak enjoy life n organize life ala2 business hotel , fnb dan deco nyer.

kita selalu g memana hotel n kita berkenan nak macam tu so ape salahnya kalo kita wat ape yang mampukan? create ur house like ur own.pada aku its my space so let me handle.aku tak tahulah weii tapi aku suke..benda2 lain aku tak minat, aku suke benda2 ni.umah kami simple jew.last things to do is nak cari langsir.

ade ke orang nak sponser?

yang happy maddy
axfar hanis with love

LENSA AXFAR teringat sesuatu
 
 
 
kenangan masa nak kahwin , design signage untuk diri sendiri
ada lagi simpan. kowang seronok tau bila kita dapat wat benda2 ni sendiri sebab jimat
hahaha puas puas
teringat jugak masa design signage photo booth
rindoonyerr
owhh kalaulah ku bisa ulangi masa
nantilah kalau ada masa nak compile semua artwork masa kahwin.. yelah tu
 

NI AMEK KAT GOOGLE
seyes menawan hati i.. nak cenggini leh sayang? oh aku dah tau dia akan kata nantilah~~~~
dah biase ok


till here c ya on next entry

salam

 




No comments:

Post a Comment