Thursday, October 11, 2012

ALLAH TAK PILIH KASIH

ALHAMDULLILAH...barakah jumaat

hari ni dah genap 2 minggu i dok cini
urm semakin lama semakin serasi insha'allah
well all things takes sometime to get use it... as for me.. im just an ordinary lady n less of strength but thinking of allah its reduce me to the maxxx

well awesome
alhamdullilah allah beri kekuatan untuk terus hidup sehat dan disayangi dan menyayangi
aku takot kalo hidup ni bermusuh dan dibenci
biar dibenci syaiton tapi kalo seseorang itu bergelar manusia dan benci pada aku
aku mohon maaf... yelah aku tak sedar aku pernah membuat orang terluka. kadangkala sedap je mulot kite bercakap tapi tak pk perasaan orang...

SO ON TODAY SAYA MINTA MAAF.. SGT2

MY AKTIVITI tulis supaye tak lupe

well esok banyak jugak aktiviti kami berdua nak buat..nak kemas bilik atas..ada 2 je bilik kat atas tapi oleh kerana kami tinggal berdua.. satu bilik jadi bilik tidur n satu lagi jadi bilik baju so secara automatisnyer.. ia akan selalu dimasuki takdelah sunyi je kan kamar yang satu tu ...

so esok pagi meimei ada futsal... pastu kami nak g jb tengok kasut i... bukan tanak beli kat sini tpi cari2 tak de yang sesuai..kaki tak selesa... so nak cari la mana2 kedai ahpek yang ada jual kasot yg sesuai untuk kaki i yang tak model ni....

owhhh petang ni abg muna which meimei cousin akan dtg repair toilet bawah...semalam habis lencun dapo i...pasal ape? laki i terpusing kuat paip habis umah :( fine sayang kalo wak buat takpe kalo i buat mahu kena bebel.. tak fair kan.. then kami kuar makan ngan abg muna hantar dier n singgah umah dier... wow seronoknyer ramai anak dier alhamdullilah 7 orang babe n semuanyer ladies..comei n cantik2.the couple ask us... bila nak ada baby.. hehehe lets allah do the job kan :)
kami terima dengan hati dan lapang dada.maunyer tanak anak laki i je ada 13 adik beradik...memang dia semangat abis nak jadi ayah mithali..amin!!

hurm ALLAH TAK PILIH KASIH
aku nak ingatkan diri sendiri allah tu maha penyayang dan maha pengasih.. kalo dia kata KUN FA YAKUN  sekejap je... MAN JADDA WA JADDA

INSHA'ALLAH..selagi doa itu menjadi rutin
just time n rezki... wahh seronoknyer ada anak kan.. boleh gomol2...pakaikan baju comei2

T______________T

No comments:

Post a Comment