Tuesday, October 9, 2012

DIRIKU KINI LEBIH BERHARGA

samat petang and assalammualaikum

haloo people
petang ni i ditinggalkan seorang diri
melayani perasaan.. tadi teringat kat mak
terus tipun.... mak kata baru je chuna (my makcik's) sebut nama i....

wahhh i still famous walaupun dah dok jb..hehe perasan
rindu mak n abah... bestnyer kalo kat pj skang bleh ngobrol3 ngan mak

tengok tibi same2 tapi .. well allah knows the best
skang ni aku tengah ngadap tv.. hurm meimei g min futsal... itu je lah aktiviti dier sepanjang aku kat sini.. minat katanyer.. ok b jagalah stamina tu T__________T

meimei agaknya takot aku merajok so dier umpan nak bawak aku jalan kat pasar malam
urm ok jugak kan jalan2 tgk dunia.. actually banyak jugak tempat nak jalan kat sini

mengikut pemerhatian aku this place was a totally huge resident area and packs of shoplots
kau bayangkan setiap tempat ada kedai name it
KFC DOMINOS KEDAI 2 RINGGIT KEDAI RUNCITSSS banyaksss KEDAI BAJU.. ishh manyak best tau..taklah rasa i stay at the end of Melesia
Masa on the way nak pindah Johor mak n abah antar we all talk talk
and poops... ingat tak cerita allahyarham P.Ramlee
ada dialog kata KERAJAAN MASAI something...kampung pasir berdengung something....
hahah thats phrase shows how far Masai it is... arghhhh tension jugak masa sampai sini...tapi after meimei bawak makan2 selalu  explore then i realize that i was totally wrong

ITS AWESOME TO STAY IN HERE
sapelah i nak promote Johor kan.. tapi im glad that Allah sent me here and built my new life

well korang nanti sambung lagi.... jom layan gambo ni...LENSA AXFAR hokehhh


SEDAPNYERRR ayam penyet

seyes bokben ni lambat aku dah 10 jan tunggu ehehhe itu tipu
bye


No comments:

Post a Comment